Digitale zorg

Tegenwoordig vinden steeds meer behandelgesprekken (deels) digitaal plaats, dus via beeldbellen. Ook maken we steeds meer gebruik van ondersteunende online opdrachten.

Voor onze digitale zorg gebruiken we meerdere platforms of programma’s. Zo gebruiken vrijwel alle specialismen Karify als digitaal platform. Jeugd & Gezin gebruikt hiervoor JouwOmgeving. Beeldbellen doen we via MS Teams. En al onze cliënten kunnen gebruikmaken van de gratis Helpdesk Digitale Zorg.

Zij beantwoorden al je vragen en bieden hulp met het installeren met en inloggen bij alle programma’s die we gebruiken.

 


Onze digitale omgeving Karify

Zodra je bent aangemeld bij (een van de specialismen van) Arkin dan krijg je een uitnodiging voor onze digitale omgeving Karify. Je krijgt dan direct een Warm Welkom met informatie over Arkin, je verwijzing en wachttijden.

Ook krijg je handvatten om alvast zelf aan de slag te gaan met je herstel. Lees hier meer over Karify.

Zodra je in behandeling komt bij een specialisme krijg je opnieuw een Warm Welkom, maar nu van het specialisme zelf. Daarnaast kan het zijn dat je behandeling wordt ondersteund met digitale modules. Ook deze vind je terug Karify. Klik hier als je wilt weten hoe Karify precies werkt.

Beeldbellen

Voor beeldbellen gebruiken we het programma Microsoft (MS) Teams. Heb je binnenkort een eerste digitaal gesprek bij Arkin, bijvoorbeeld je intakegesprek? Dan raden we je aan om van tevoren alvast MS Teams te installeren op het apparaat (mobiele telefoon, laptop of computer) dat je wilt gebruiken. Kijk hier voor meer informatie over het gebruik van MS Teams.

Inzage in mijn zorgdossier

Als je eenmaal in behandeling bent bij een van de specialismen van Arkin heb je inzage in je zorgdossier. Onderdelen van je zorgdossier bekijk je via ons cliëntportaal in Karify (links in het menu onder ‘Mijn dossier’) en via een persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO).

Wil je meer weten over je zorgdossier bij Arkin? Klik dan hier voor meer informatie.

Helpdesk Digitale Zorg

Heb je hulp nodig bij digitale zorg? De Helpdesk Digitale Zorg is er voor alle digitale vragen die niet-medisch inhoudelijk zijn, maar wel ondersteunen bij digitaal contact met jouw behandelaar. Je kunt hierbij denken aan vragen over beeldbellen of vragen over de digitale omgeving Karify.

Je kunt de helpdesk bereiken van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur via telefoonnummer 085 – 130 4575 of e-mail info@helpdeskdigitalezorg.nl.